Idag o imorgon...

  • ''Cha cha bloggen''

    Idag
    har jag varit med Emelie ett tag, meen sen så skulle jag dra till farsta med mamma o "shoppa lite", bild kommer snart, Sen så var jag ett tag med Tara vi gjorde inget speciellt. Jag kom hem 22.30 ca, då tittade jag lite på tv, sen så satte jag mej vid datan ett tag o lyssna lite på musik, chattade o kolla runt lite på facebook osv.
    Imorgon så ska jag vara med Josefine (josefinetessmanns.blogg.se) o Emelie, på kvällen ska Emelie sova hos mej för att den 19e ska vi åka till Grönan! Nu har jag inte så mycket mer och berätta.



  • Tröja 99kr- H&M
  • Bh(rosa) 79kr Bh (lila) 99kr- H&M


    Så puss och kram så länge
    älskade bloggläsare! ♥
    / Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0